۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

توقف اخراج ایرانیان پناهجو از هامبورگ به ایران

سخنگوی امور داخله و امور پناهندگان حزب سبزهای هامبورگ اعلام کرد که بر اساس گفتگوی انجام شده با (سناتور) وزیر امور داخله این ایالت، اعلام می شود که نظر به ادامه نا آرامی ها در ایران و سرکوب و دستگیری معترضین توسط حکومت، این ایالت تصمیم بر آن گرفته که تا اطلاع ثانوی اخراج پناهجویان ایرانی که درخواست پناهندگی آنها رد شده و دارای برگه "دولدونگ" می باشند، به مقصد ایران را متوقف کند.

یادآوری میشود که تاکنون سازمان های حقوق بشری مختلفی از وزرای داخله ایالت ها و دولت آلمان خواهان توقف اخراج پناهجویان شده اند. اقدام ایالت هامبورگ گام مثبتی است در همین راستا که شایان تقدیر است. با این امید که این پناهجویان بتوانند در مراحل بعدی از اقامت برخوردار شوند. هدفی که لازمه تحقق آن، تلاش خود ایرانیان در کنار سازمانهای مختلف حقوق بشری می باشد. پناهجویان ایرانی دارنده دولدونگ در ایالت هامبورگ می توانند با مراجعه به وکیل خود و ارائه این خبر از آنها بخواهند تا در ارتباط با اداره خارجیان اقدامات لازم را برای آنها انجام دهند.

۱ نظر:

  1. omidvarim hame keshvarha az hamkari ba iran bekhod biayand va javanane ma ra be iran bar nagardanad chon sarneveshti be joz chobe dar dar entezareshan nist. sverige utvisar -iran avrättar

    پاسخحذف