۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

دروغی دیگر از احمدی نژاد: به رییس جمهور قبلی و هیئت همراهش در یکی از کشورهای اروپایی، شام و ناهار نمی دادند!

احمدی نژاد که برای مصاحبه ای رادیویی در شبکه ی رادیو معارف جمهوری اسلامی حاضر شده بود ادعا کرد: چند سال پیش که رییس جمهور و هئیت همراهش جهت شرکت در اجلاسی به یک کشور اروپایی سفر کرده بودند با استقبال سرد و توهین آمیز اون ها روبه رو شدند.


وی افزود: برخوردها به قدری توهین آمیز بود که من از گفتنش شرم دارم. فقط در یکی از این موارد، مقامات اون کشور از دادن شام و ناهار به رییس جمهور و هیئت همراهش خودداری می کردند و مسئول تدارکات هیئت همراه، مجبور بود هر روز برود و برای تامین غذای رییس جمهور از سر کوچه ساندویچ بخرد.

من این برخورد اون ها رو به دل گرفتم و با خودم گفتم ای خدا، به من قدرتی بده تا روزی جواب این توهین اون ها رو بدم. این قضیه گذشت تا این که من رییس جمهور شدم و چند ماه بعد از مقامات عالی رتبه ی اون کشور دعوت کردم تا به ایران بیان.

تقریبا ساعت هشت صبح بود که از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند. دستور دادم اون ها رو یک راست ببرند به مسافرخونه ای در شوش. این ها وقتی رفته بودند و امکانات مسافرخونه ی شوش رو دیده بودند خیلی شاکی شدند ولی ما گفتیم فعلا تمام هتل ها و مسافرخونه هامون پره و اگه خیلی هم ناراحت هستین می تونین برین توی پارک بخوابین.

خلاصه رفتند و توی مسافرخونه ساکن شدند. ساعت دوازده بود که تماس گرفتند و گفتند ما ناهار می خوایم. از صبح دستور داده بودم که واسه نهارشون کله پاچه ببرند. رییس جمهور اون کشور، وقتی کله ی گوسفند رو توی دیگ می بینه جا به جا غش می کنه. واسه شام شون هم دستور دادم از همون غذایی که برای زندانیان طبخ میشه برای اون ها هم ببرن که فکر کنم اون شب غذای زندان اوین عدس پلو بود.

فکر کنم ساعت یازده شب بود که خود اون رییس جمهور شخصا زنگ زد و گفت آقا ما تسلیم، ما اشتباه کردیم.
خلاصه این که ما این طوری هم انتقام رییس جمهور قبلی مون رو گرفتیم و هم اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی رو به رخ شون کشیدیم.

این دفعه که من به همراه هیئت همراهم جهت شرکت در همون اجلاس به همون کشور سفر کردم چنان پذیرایی از ما کردند که تصور نمی کنم از هیئت آمریکایی کرده باشند. چپ و راست می اومدند و انواع و اقسام غذاهای درجه ی یک و نوشیدنی های رنگارنگ می آوردند.(tanzzz)

۱ نظر:

  1. khob vaghean kelase sais jomhore ma dar hade mehmanihae dorei va sabzi pak kardane sare koche va harfhae khale khakandazie dige az in shampanze entezare hafhae kelas bala ro nadashte bashim

    پاسخحذف